Kun ostat verkosta tuotteitamme yksityishenkilönä, sinulla on EU-määräysten mukaisesti oikeus perua tilauksesi 14 päivän kuluessa vastaanotettuasi tuotteen.
Tuotteen ostoa ei voi perua, jos olet asentanut sen autoon, jos olet rikkonut tuotteen tai olet tehnyt erikoistilauksen tuotteesta, jota ei tavallisesti ole varastossamme. Sen vuoksi on erittäin tärkeää, että ostajana tiedät, sopiiko meiltä ostamasi tuote autoosi ennen sen asentamista. Pidä hyvää huolta myös tuotteen pakkauksesta.
Haluatko palauttaa jonkin tuotteen?
- Laita pakettiin aina mukaan paperi, joka sisältää tilausnumeron ja palauttamiesi tuotteiden tuotenumerot.
- Kaikkien lähettämäsi tuotteiden täytyy olla hyvässä kunnossa alkuperäispakkauksissaan, jotta voimme myydä tuotteet uudelleen (tämä ei tietenkään koske rikkoutuneita osia).
- Palautusosoite: (Toimitamme pyydettäessä palautustarran toimitusmaksuja varten)
LBM Autoparts AB
Gesällgatan 21
444 32 Stenungsund
Sweden
Puh. 031-919254
S-posti: info@lbmautoparts.se
Aukioloajat: arkisin 7.45–16.15
Jos palautustasi ei hyväksytä, lähetämme paketin takaisin. Syynä voi olla se, että tuotteesta puuttuu osia, tuote ei ole meiltä ostettu, palautat tuotteen yli 14 päivää myöhemmin ilman syytä tai jos huomaamme, että tuotetta on käytetty tai se on ollut asennettuna paikoilleen.
LBM Autoparts ei nouda paketteja palvelupisteistä tai kuljetusterminaaleista. Lähetä paketti suoraan meille.
Mikäli tavarat ja/tai tuotteet ovat vaurioituneet huonon paketoinnin takia, asiakasta veloitetaan siitä. Maksamme takaisin palautetun tuotteen arvon, kunhan olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet sen. Mikäli emme hyväksy palautusta, tarjoudumme lähettämään sen takaisin ilmaiseksi.